Üldised tellimistingimused

1.1 Üldised tellimistingimused kehtivad Moeallee klientidele. Kliendiks on Moeallee kasutajaks registreerinu ja/või kaupade ostja. Moeallee ja Klient sõlmivad ostu-müügilepingu, mis loetakse sõlmituks Tellimuse esitamise hetkest.

1.2 Kaupade ostmisel kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

1.3 Moeallee e-poes (www.moeallee.ee) tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.

1.4 Moeallee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ning toodete hindasid muuta ühepoolselt. Kliendile jäävad kehtima hinnad, mis on E-poes tellimuse esitamise hetkel v.a juhul, kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5 Moeallee e-poes (www.moeallee.ee) müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ning hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Toodete hinnad ei sisalda transpordikulusid.

2. Konto loomine

2.1 Võib luua Moealle konto, et vormistada tellimus, kuid saab ka külalisena osta.

2.2 Üks füüsiline isik võib omada ainult ühte Moeallee kontot.

2.3 Konto saate luua, vajutades “loo konto” nupukesele. Täitke vajalikud väljad ning olete registreerunud kliendiks. Registreerimisel kirjutatud andmed tulevad Teile ka e-postile.

3. Tellimuse vormistamine

3.1 Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikanud nupule “Lisa ostukorvi”. Klikates „Ostukorv“ näeb Klient kogu oma ostukorvi sisu koos tasutava summaga.

3.2 Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

3.3 Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamise viisi:

Itella SmartPOST pakiautomaat

Omniva pakiautomaat

DPD pakiautomaat

3.4 Tellimus kinnitatakse, kui Klient on tasunud ostude eest pangalinki kasutades Moeallee OÜ arvelduskontole.

3.5 Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendile e-postile tellimuse kättesaamise kinnituskiri, milles on märgitud vajalik informatsioon.

4. Tellitud kauba eest tasumine

4.1 E-poes saab maksta toodete eest kõigi suuremate pankade e-pangalingi kaudu. Samuti on võimalik tasuda kõige kliendisõbralikuma järelmaksu teel.

4.2 Pärast kaupade eest tasumist tuleb väljuda e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse Kliendi ekraanil tellimuse kinnitust ning ostu kinnitamiseks saadetakse kliendi e-postile arve.

4.3 Kui Klient ei ole saanud arvet 2 tunni jooksul, palume ühendust võtta Moeallee e-posti teel (info@moeallee.ee).

5. Kohaletoimetamine

5.1 Kaubad on saadaval kuni kaupa jätkub. Moeallee jätab õiguse taganeda lepingust, kui tellituid kaupasid ei ole võimalik transportida.

5.2 Moeallee informeerib Klienti lepingust taganemisel esimesel võimalusel kas telefoni või e-kirja teel. Juhul, kui Klient on tellitud kauba eest juba tasunud, siis tagastab Moeallee ostuhinna esimesel võimalus, kuid hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.

5.3 Tellitud kaup pakitakse ja postitakse esimesel võimalusel vastavalt toote tarneajale mis on märgitud toote juures.

5.4 NB! Postikulud tasub Klient. V.a kampaania juhtudel kus võib puududa postitasu.

Moealleest ostes on Teil võimalus valida kolme tarneviisi vahel: Omniva, DPD, Itella SmartPosti pakiautomaadid.

5.5 Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva. Pakkide ümbersuunamine pakiautomaadist mõnda teise väljastuskanalisse ei ole võimalik.

Moeallee ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

Moeallee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.

6. Kauba tagastamine ja vahetamine

6.1 Kauba mittesobivuse korral on Kliendil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Tagastamise või ümbervahetamise soovist palume teatada e-posti teel info@moeallee.ee ning e-kirjas peab sisalduma järgmine info:

• Kliendi nimi

• Tellimuse number

• Tagastatav või vahetatav kaup

6.2 Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv kaup ei tohi olla kasutatud ega kahjustatud ning toode peab olema siltidega ja originaalpakendis.

6.3 Palume olla ettevaatlikud riiete selga proovimisel ning mitte kiirustama siltide eemaldamisega. Sama kehtib ka jalatsite puhul, mis peavad olema originaalpakendis ning kandmisjälgedeta. Taganemisõiguse kasutamiseks avage toote pakend ettevaatlikult, seda kahjustamata.

6.4 Kauba olulise rikkumise korral on Moealleel õigus tagastatud tootest keelduda.

6.5 Tagastatud toodete tagastamise tasu ei kuulu kompenseerimisele.

6.6 Moeallee kannab tagastatud kauba eest raha Kliendi arvelduskontole 5 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, kui on järgitud tagastamisega seotud tingimusi.

6.7 Tagastamisele või ümbervahetamisele ei kuulu ilutooted, pesu, rannariided, sukad, sokid.

6.8 Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, siis palume Moealleed sellest koheselt e-posti teel informeerida.

6.9 Moeallee ei vastuta:

kui kauba puudused on tekkinud Kliendi süül;
toote mittesihipärase kasutamise tõttu;
toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;

7. Privaatsus

7.1 Moeallee e-poe kasutamisega annad selge ja teadliku nõusoleku Moeallee enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;

7.2 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. Moeallee kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus;

7.3 Moealleele teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Moeallee saadab müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui oled märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel. Kliendil on õigus nõuda oma isiklike andmete eemaldamist andmebaasist, andes sellest e-maili teel teada. Täpsemat infot küpsiste ja privaatsuspoliitika kohta saab lugeda SIIT.

8. Muud tellimistingimused

8.1 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Moeallee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

8.2 Vaidlused ja erimeelsused, mis tulenevad Müügitingimuste täitmisest, lahendatakse poolte vahel läbirääkimiste teel. Juhul kui vaidluste ja erimeelsuste lahendamiseks ei saavutata kokkulepet läbirääkimiste teel, siis on kummalgi poolel õigus kaitsta oma huve vastavalt Eesti Vabariigis kehtestatud seadustele.

8.3 Kui Klient ei nõustu Moeallee koostatud ja edastatud vastusega Kliendi kirjalikule pretensioonile, võib Klient oma taotluse/kaebuse seoses Moealleelt ostetud kaubaga edastada Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile. Sõle 23a, 10614 Tallinn, tel: 620 1707 (tarbijate nõustamine), 667 2000 (üldinfo), e-post: info@ttja.ee.või täita taotluse vorm EGS platvormis https://ec.europa.eu/odr/.

Täiendav informatsioon

Klient saab esitada küsimusi või avaldada oma soove ning teha märkusi ja ettepanekuid, saates need Moeallee e-posti aadressile info@moeallee.ee.