1. Üldtingimused
1.1 Moeallee kasutajaks registreerides ja/või Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
1.2 Moeallee koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.
1.3 Moeallee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ning hinnakirja muuta ühepoolselt oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil.
2. Lepingu sõlmimine
2.1 Moeallee müüb ja Klient ostab e-poes (http://www.moeallee.ee ) pakutavaid Tooteid;
2.2 Moeallee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Moeallee arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).
3. Hinnakiri
3.1 Kõikide toodete hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja rahaühikuks on euro (€). Toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Hinnad ei sisalda transpordikulusid.
3.2 Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka kõrval olev vana hind.
3.3 Kauba kohaletoimetamine maksab olenevalt kohaletoimetamise viisist, mille valib Klient.
3.4 Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires – 2,80 eurot
3.5 Eesti Posti Post24 pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires – 2,70 eurot
3.6 Eesti Posti Post24 automaadi vahendusel postkontorisse Eesti Vabariigi piires – 3,40 eurot
3.7 Rahvusvaheliste saadetiste postitasu hind arvestatakse sihtkoha järgi ning selle hind kalkuleeritakse lähtude sihtkohast ning tellimuse kaalust.
3.8 Moeallee jätab endale õiguse hinnakirja muuta. Kui Klient esitab tellimuse enne hinnamuudatuse jõustumist, siis kehtib Kliendile hind, mis kehtis tellimuse registreerimise hetkel.
4. Konto loomine
4.1 Võib luua Moealle konto, et vormistada tellimus, kuid saab ka külalisena osta.
4.2 Üks füüsiline isik võib omada ainult ühte Moeallee kontot.
4.3 Konto saate luua, vajutades kategoorias “e-pood” asuvale “logi sisse” nupukesele! Täitke vajalikud väljad ning olete registreerunud kliendiks! Registreerimisel kirjutatud andmed tulevad Teile ka e-postile (kasutajakonto ja parool).
5. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
5.1 Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on vajutanud lingile “registreeru”.
5.2 Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.
5.3 Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamise viisi ning kontrollib, kas Saaja andmed on korrektsed.
5.4 Pärast ostu kinnitamist saadetakse Kliendi e-postile arve , mille tasumiseks on aega 2 kalendripäeva.
6. Tellitud kauba eest tasumine
6.1 Toodete eest saab tasuda arve alusel mis tuleb peale tellimuse esitamist kliendi mailile.
6.2 Kui Klient ei ole saanud arvet 2 tunni jooksul, palume ühendust võtta Moeallee e-posti kaudu (info@moeallee.ee).
6.3 Kui Klient ei ole arvet tasunud 2 kalendripäeva jooksul alates arve väljastamisest, loeb Moeallee seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.
6.4 Kui Klient soovib pikemat maksetähtaega, tuleb sellekohane teade saata e-posti aadressile info@moeallee.ee.
6.5 Välismaalt ülekande sooritamisel tasub Klient pangale teenustasu. Moeallee pangakontole laekunud summade eest teenustasu omapoolselt ei tasu.
7. Kohaletoimetamine
7.1 Moeallee postitab paki esimesel võimalusel, hiljemalt 2 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.
7.2 NB! Postikulud tasub Klient.
Moealleest ostes on Teil võimalus valida kolme tarneviisi vahel:
7.3 Eesti Posti Post24 pakiautomaat (hind 2,25eur) – pakiautomaadid on avatud 24 tundi ööpäevas ning paki teekonda on võimalik jälgida veebis. Pakk saabub soovitud pakiautomaati mandril kuni 2 päeva ning saartel kuni 3 päeva jooksul. Tellimisel palun valige sobiv pakiautomaat, milles soovite pakki kätte saada. Pakiautomaatide asukohad leiate siit: https://www.post24.ee/asukohad. Paki saabumisel saadetakse Teie mobiilile SMS teade, milles on isiklik uksekood. Kood sisestage pakiautomaadi ekraanile, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate oma tellitud kauba kätte.
7.4 Itella SmartPost (hind 2,80 eur) – pakk saabub soovitud pakiautomaati mandril kuni 2 päeva ning saartel kuni 3 päeva jooksul. Tellimisel palun valige sobiv pakiautomaat, milles soovite pakki kätte saada. Pakiautomaatide asukohad leiate siit: http://www.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad. Paki saabumisel saadetakse Teie mobiilile SMS teade, milles on isiklik uksekood. Kood sisestage pakiautomaadi ekraanile, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate oma tellitud kauba kätte.
7.5 Eesti Posti Post24 automaadi vahendusel postkontorisse Eesti Vabariigi piires (hind 3,40 eurot).
7.6 Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva. Pakkide ümbersuunamine pakiautomaadist mõnda teise väljastuskanalisse ei ole võimalik. Postkontoris on hoiuaeg 15 nädalapäeva.
NB! Eelpool mainitud postikulud kehtivad vaid Eestisisese tellimuse korral. Kui soovite paki kohaletoimetamist Eestist väljapoole, siis peale tellimuse tegemist saadame Teile postikulu maksumuse e-posti teel.
Moeallee ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
Moeallee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.
8. Kauba tagastamine ja vahetamine
8.1 Kauba mittesobivuse korral on Teil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Tagastamise või ümbervahetamise soovist palume teatada e-posti teel info@moeallee.ee, lisades tellija nime, tagastatava toote koodi ja soovikorral vahetustoote koodi. Palume eelnevalt läbi lugeda tagastamisega seotud nõuded.
8.2 Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv kaup ei tohi olla kasutatud ega kahjustatud ning toode peab olema siltidega ja originaalpakendis.
8.3 Palume olla ettevaatlikud riiete selga proovimisel ning mitte kiirustama siltide eemaldamisega. Sama kehtib ka jalatsite puhul, mis peavad olema originaalpakendis ning kandmisjälgedeta. Taganemisõiguse kasutamiseks avage toote pakend ettevaatlikult, seda kahjustamata.
8.4 Kauba olulise rikkumise korral on Moealleel õigus tagastatud tootest keelduda.
8.5 Allahinnatud toodete kohaletoimetamise tasu ei kuulu tagastamisele.
8.6 SmartPOST/POST24 pakiautomaadi kaudu tagastamiseks vii toode samasse pakiautomaati kustb toote kätte said ja sisesta smsi-ga saadud kood, millega paki automaadist kätte said.
8.7 Kui tellisid toote Eesti Posti postkontorisse või ELS kulleriga, vii Toode ükskõik millisesse Eesti Posti postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel.
8.8 Kauba vahetamisel postitame Teile uue soovitud toote niipea, kui oleme tagastatava toote kätte saanud. Uus toode jõuab Teieni sama kiiresti kui tavaostu korral.
8.9 Õigeaegselt ollakse tagastatud siis, kui tagastamise või ümbervahetamise avaldus on saadetud Moeallee e-postile (info@moeallee.ee) ja Toode on postitatud Post24 pakiautomaadi või Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel Moeallee aadressile (Tallinna Sikupilli Prisma pakiautomaat) p-s 8.1 nimetatud tähtaja jooksul. Moeallee kannab tagastatud kauba eest raha Teie arvelduskontole 5 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, kui olete järginud tagastamisega seotud tingimusi.
8.10 Tagastamisele või ümbervahetamisele ei kuulu ilutooted, pesu, rannariided, sukad, sokid.
8.11 Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, siis palume Moealleed sellest koheselt e-posti teel informeerida.
9. Garantii ja defektiga toote tagastamine
9.1 Moeallee poolt müüdud toodetele kehtib Võlaõigusseaduses § 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg, mis hakkab kehtima kauba Kliendile väljastamise hetkel koostatud arvel näidatud kuupäevast.
9.2 Müügigarantii seisneb toote tootmisest tingitud defekti tasuta parandamises. Kui defekti kõrvaldamine osutub võimatuks, siis asendatakse kaup samaväärse kaubaga või tagastatakse selle eest makstud summa.
9.3 Avastanud puuduse, tuleb Kliendil teatada sellest viivitamatult, saates vastava teate e-posti aadressil info@moeallee.ee , kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul kauba kättesaamise päevast. Vastasel juhul kaotab Klient õiguse nõuda puuduse kõrvaldamist või kauba asendamist. Kliendi teatises peab olema märgitud:
- kliendi nimi ja kontaktandmed;
- pretensiooni esitamise kuupäev;
- arve numbri ning toote koodi;
- korrektne probleemi(de) kirjeldus;
- võimaluse korral võiksid olla lisatud fotod.
- Klient on kohustatud alles hoidma toote kohta väljastatud arve ning esitama selle.
9.4 Moeallee ei vastuta:
- kui kauba puudused on tekkinud Kliendi süül;
- toote mittesihipärase kasutamise tõttu;
- toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;
10. Privaatsus
10.1 Moeallee e-poe kasutamisega annad selge ja teadliku nõusoleku Moeallee enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;
10.2 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. Moeallee kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus;
10.3 Moealleele teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Moeallee saadab müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui oled märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel. Kliendil on õigus nõuda oma isiklike andmete eemaldamist andmebaasist, andes sellest e-maili teel teada.
11. Muud tingimused
11.1 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Moeallee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
11.2 Vaidlused ja erimeelsused, mis tulenevad Müügitingimuste täitmisest, lahendatakse poolte vahel läbirääkimiste teel. Juhul kui vaidluste ja erimeelsuste lahendamiseks ei saavutata kokkulepet läbirääkimiste teel, siis on kummalgi poolel õigus kaitsta oma huve vastavalt Eesti Vabariigis kehtestatud seadustele.
Täiendav informatsioon
Klient saab esitada küsimusi või avaldada oma soove ning teha märkusi ja ettepanekuid, saates need Moeallee e-posti aadressile info@moeallee.ee.